két hónap is eltelt...

 2009.12.03. 13:55

Ugyan jó ideig nem írtam, valahogy kimarad, de azért tartom magam.

Ma kaptam egy e-mailt "Már a jókora utat megtett. Jó úton jár, ne térjen le róla."

Egyébként így is gondolom - meglepő, hogy immár közel három hónapja nem dohányzom, és szerencsére tényleg egyre kevésbé hiányzik. Napközben például már eszembe sem jut. Kimennek a srácok csapatostul, és a nyitott ablakon keresztül is érzem a dohányfüstöt, DE végre nem az jut eszembe, hogy de jó nekik! Sőt, még ki is megyek egyszer-egyszer megnyújtóztatni magam, és örömmel konstatáltam, hogy elmúlt az az érzés, hogy azonnal kirángatnám valamelyik szájából a cigit, vagy amikor elnyomják a csikket, akkor akár a szemetesből is kivenném. Semmi. Egyszerűen jobban érzem magam, hogy nem szívom.

Persze ettől függetlenül azt gondolom közrejátszik az is, hogy az elmúlt 3 hónapban óriás bulik nem voltak. Tehát ezt minden leszokónak javasolni fogom: kevesebb bulizás, vagy legalábbis célszerű úgy összeválogatni a bulibandát, hogy legyen legalább 1, azaz egy legény a gáton, aki szolidarít vagy szinténzenész. Egyedül egy bagós társaságban piázgatva, bul! Hát az nehéz falat.

A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoszalcigi.blog.hu/api/trackback/id/tr211571165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Futrinka20 2011.05.26. 11:44:56

igen! bár hatalmas segítséget kaptam: ugyanis terhes lettem, és azóta 8 hónapos kisfiammal telnek a napjaim. A cigi, ha eszembe is jut, inkább negatív kötődéssel. Most elképzelhetetlennek tartom, hogy visszaszokjak rá. :)

Toxybácsi 2011.07.04. 21:50:02

Hát köszönöm ezt az oldalt, én nagyon a legelején vagyok (1 nap), de most ilyen oldalakra vadászok, próbálok meggyőződni arról, hogy tényleg el lehet érni erre a szintre, hogy már nem is hiányzik :)

Futrinka20 2011.07.04. 21:57:21

@Toxybácsi: hajrá! az elején még a napokat számolod, aztán a heteket, aztán jönnek a hónap léptékek. Nem mondom, hogy észre sem veszed, hogy eltelik egy év, mert vannak húzós időszakok, de IGENIS meg lehet csinálni!

J.T 2013.01.04. 09:58:23

Köszi Futrinka, élmény volt olvasni soraid! Az ötödik napi beszámoló zseniális!
Éppen ma van a negyedik napja, hogy "tiszta" vagyok! 15 év cigi után ez nagy szó részemről! Sok sikert minden kedves klubtagnak! :)

Futrinka20 2013.01.04. 10:03:21

Kedves J.T!

ahogy látod ez a blog 3 éve született - és én azóta sem dohányzom. Szóval igenis meg lehet csinálni.

És ráadásul rájöttem:
nem dohányozni baromi jó! sokkal de sokkal jobb, mint dohányozni :)

Hajrá neked!
süti beállítások módosítása