két hét is letelt...

 2009.09.28. 18:56

Kedves gyógyszerész - ráadásul rendkívül jóképű fickó - egyrészt gratulált, amikor közöltem, hogy már a 2. héten tartok és kitartok :) és továbbra is ez a szándékom, hogy kitartsak, másrészt bíztatóan közölte, hogy a ragtapasz és a rágó csak 1 dolog, a kitartás és az akaraterő a fő! Arra van szükség! a nikotin iránti vágy 3-4 hét múlva elmúlik, mert addigra elkezdi termelni újra a szervezetem...

köszönöm

kitartok

bár ma szenvedek... nagyooooon! Fura érzés: tényleg, mintha konkrétan bármilyen formában történő nikotinbevitelre vágynék, de baromira. Ma 3szor is kimentem a srácokkal az erkélyre, persze kibírtam, h nem gyújtottam rá, de vagy egy pohár víz, vagy egy puffasztott rizs szelet, vagy egy kis kávé volt a kezemben, és szívem szerint, ha nagyon mélyen magamba nézek, kirántottam volna bármelyikük kezéből az elnyomni készülő csikket is és abba is beleszívtam volna. De erős vagyok. ugye. Így csak nagyokat lélegeztem, a büdös füstből - lehet, hogy abból is ki tudom szippantani a minimális nikotin molekulákat? biztosan...

A nagy erőpróba közepette, és gondolom, h lefoglaljam a kezeimet, amik már szintén hozzászoktak, hogy kétóránként szorongatnak egy bűzrudat, sajnos elkezdtem a körömágyamról tépkedni a bőrt. Gyönyörű. tényleg. ez is egy rossz szokás - és ezellen a rossz szokás ellen kíváló ellenszer volt a dohányzás. Szóval mégis jó volt valamire. Na de egyik rossz szokással harcolni a másik ellen?! 

Ismét rátaláltam egy oldalra, úgy látom jó sokan kezdenek foglalkozni a dohányzásról való leszokással, ami egyrészt rendkívül pozitív, másrészt meglepő is, hogy eddig ilyen erős volt a dohánylobbi, most meg hirtelen mindenféle kezdeményezés elnyomja?! és semmit nem tesz ellene? legalább hoznák ki az egészségkárosodás nélküli cigarettát - bár ugye ezt is megalkották már a fantasztikus ecigi formájában, aminek ha jobban utánaolvasunk, mégsem olyan fantasztikus - de erről majd később.

Szóval egy kezdeményezés az MTV-től, a fiatalok leszokását támogatja, ami borzasztó, mert 18 évesen ne kelljen már leszokni a cigiről!! én akkor szoktam rá... ők meg már most leszokni is nehezen tudnak. http://www.mtv-smokescreen.com/methods.aspx Mindenesetre érdekes, hogy 10 európai között 2 magyar is van. Na kivételesen nem vagyok büszke, ráadásul két kis tökfej, de legalább megpróbálják. A kezdeményezés viszont szuper: hétköznapi emberkék, videos üzenetek, egy hónapos próbálkozás folyamatos nyomonkövetése. és ahogy látom azt próbálják erősíteni, hogy a dohányzás már ciki. nem menő, hanem gáz. Kíváncsi vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása